Dr Jam Travels Experiencing the Earth

flight to iceland with wizzair

Putovanje avionom – najbolji savjeti

Moguće je putovati različitim prijevoznim sredstvima. Ali za veće udaljenosti avion je najbolja alternativa. Putovanje avionom ima svoja pravila. Evo načina kako izvući maksimum iz takvog putovanja. Sljedeći savjeti grupirani na avionske karte, zračne...

train from JFK, usa

Želite putovati?

Putovanja su postale popularna aktivnosti u posljednjih nekoliko decenija. Svijet je sada globalno selo. Ne samo zbog interneta, nego i zbog toga što je životni standard porastao, razvila se infrastruktura, troškovi prevoza su opali...

mic-concert 0

Zmelkoow na Orto festu 2024

Bio sam u poseti prijateljici u Veneciji i potrošio sam više vremena nego što sam očekivao, pa sam sada žurio nazad u Ljubljanu, da ne propustim previše koncerta Zmelkoow (ulaznica 16 €). Sa zaustavljanjem...

st mark's square, venice, italy 0

Venecija izlet 2024

Lili je dolazila u Italiju i ponjela je nekoliko mojih stvari koje sam zaboravio u Jermeniji. Najbliža Sloveniji na njenom put bila je Venecija i dogovorili smo se da se tamo nađemo. Otišao sam...

Slovenija:Italija rukomet Ž, Kodeljevo-Slovan

Lijena nedjelja, prva stvar popodne šetnja do brda Rožnik sa Andrejom. Nakon jednog pića nazad do Daktarija na piće sa Gregorom i njegovom porodicom. Razgovor o odmoru. Konačno sam se preselio u Kodeljevo, arenu...

mic - concert 0

Crvena jabuka na Orto festu 2024

Sa sestrom sam otišao na koncert Crvene jabuke na Orto fest 2024. Ovo je 24. festival u organizaciji Orto Bara, jedinstven na ovim prostorima. Ovo je vrijeme za uspomene, natrag u djetinjstvo 80-ih. Kartu...

Krpan restoran u Ljubljani 0

Krpan restoran u Ljubljani

Opet čekam očnog doktora i odlazim na ručak. Nema mnogo stvari u blizini. Ovaj put sam otišao u restoran Krpan. Ovo je bio tradicionalni restoran od otvaranja 1946. godine pa do 90-ih godina kada...

Slovenija:Portugal sa CR7 – 2:0

Cristiano Ronaldo je došao sa reprezentacijom Portugala u Ljubljanu na prijateljsku utakmicu protiv Slovenije. Iz autobusa sam vidio oko 500 ljudi koji su čekali CR7 ispred hotela Grand Plaza gdje je odsjeo. Bila je...

Zoki restoran u Ljubljani 1 0

Zoki restoran u Ljubljani

Nakon što sam preuzeo karte, imao sam vremena prije utakmice. Bio sam gladan i prošetao sam do WTC-a i Zokija, balkanskog roštilja sa tradicijom. Bio sam gladan, ali sam ipak naručio previše. 10 leskovačkih...

Planica 2024 – Peter Prevc – oproštaj

Probudio sam se u 5:30 ujutro. Nakon kupatila i doručka (jaja i spanać) krenuo smo sa mamom prema Planici po tmurnom vremenu i laganoj kiši. Jedno kratko zaustavljanje na benzinskoj pumpi. Izlaz sa autoputa...

Vito Maccheroni restoran Ljubljana 2 0

Vito Maccheroni restoran Ljubljana

Vito Maccheroni je restoran sa svježom pastom (pasta fresca). Otišao sam nmeđu pauzom za ručak na ovo novo mjesto (NEU Residences, Kolodvorska ulica 6a), blizu ureda. Imaju i jedan lokal u BTC-u. Uranio sam...

jadranjski ligenj - altroke 0

Altroke restoran u Ljubljani

Posljednja stanica ovogodišnjeg izdanja Sedmice restorana bila je Altroke. Ovaj istarski restoran (ime znači “sigurno”) nalazi se u staroj jezgri grada. Po dolasku sam sjeo pored vrata, mjesto je bilo krcato. Naručio sam riblji...