Dr Jam Travels Experiencing the Earth

flight to iceland with wizzair

Putovanje avionom – najbolji savjeti

Moguće je putovati različitim prijevoznim sredstvima. Ali za veće udaljenosti avion je najbolja alternativa. Putovanje avionom ima svoja pravila. Evo načina kako izvući maksimum iz takvog putovanja. Sljedeći savjeti grupirani na avionske karte, zračne...

train from JFK, usa

Želite putovati?

Putovanja su postale popularna aktivnosti u posljednjih nekoliko decenija. Svijet je sada globalno selo. Ne samo zbog interneta, nego i zbog toga što je životni standard porastao, razvila se infrastruktura, troškovi prevoza su opali...

Simiti sarayi - bakery cafe 0

Simiti sarayi – pekara, kafeterija

Tražio sam brzi ručak i našao u blizini mjesto, Simit saray (dio lanca). Uglavnom je pekara, ali i kafić i možete dobiti kompletan obrok. Udaljen je 5 minuta od posla. Osnovni interijer, sa prostorom...

Exploited u Train Station, Kranj 2004 0

Exploited u Train Station, Kranj 2004

Kupio sam kartu (25€) nekoliko mjeseci prije koncerta za Exploited, škotski old-school punk bend. Ivan je pokušao nekoliko dana prije koncerta, ali nije uspio. Vrijeme je bilo toplo i vlažno. Nije mi bilo drago...

Pizza Inčuni San Leonardo Buje 0

picerija San Leonardo

Morao sam zatvoriti stan u Barbarigi za kraj sezone. Na putu sam svratio u Buje platit račun za stan. Bilo je vrijeme za ručak pa sam potražio tako neko mjesto. Sjednem u San Leonardo,...

Sports, balls 0

Bravo:Connah’s Quay Nomads 0:1

Ovo je prva utakmica Brava u nekom evropskom takmičenju. Kvalificirali su se kao 4. u 1. slovenačkoj nacionalnoj ligi. Igrali su protiv ekipe iz Wallesa, Connah’s Quay Nomads. Andreja me je pozvala na utakmice...

Metallica – Poljska 2024 0

Metallica – Poljska 2024

Prošle godine prilikom moje posjete Vroclavu Pawel mi je rekao da će posjetiti dva koncerta Metallice u sklopu M72 WORLD TOUR u Varšavi sljedeće godine. Odlučio sam da mu se pridružim na onom u...

Oliver kalamari 0

Guliver gostiona Ljubljana

Sa sastanka u Zalogu Primož me odvezao do Vilharjeve. Zbog nekih radova prolaz je bio zatvoren. Pa sam prešao do sljedećeg prolaza. Bio sam gladan, a na putu je bila gostionica Guliver. I zavijem...

Niam Niam – kineski restoran

Za ručak sam izabrao kineski restoran Niam niam u ulici Nazor. To je lokal za uličnu hranu, samo rupa u zidu, sto sa dve stolice napolju i jednom stolicom za pultom unutra, 2 žene...

allegria

Allegria restoran, Ljubljana

Danas sam bio na pauzi za ručak u restoranu Allegria. Možete ih pronaći u prolazu u ulici Nazor. Postavio sam u baštu. Birano jelo sa dnevnog menija. Starter was roasted gamberi with garlic. Option...

mic - concert

Perpetuum Jazzile u Križankama

Poslije posla otišao sam kući da nešto pojedem, malo se odmorim i preselio se u Daktari da sretnem Svena i Gregora. Nakon jednog pića i časkanja, otišao sam u Križanke na koncert Perpetum Jazzilea....

raw pasta

Raw pasta – restoran

Raw pasta je još jedna opcija za brzi ručak, ne daleko od kancelarije. Pronašao je dio dana bez kiše i sjeo za jedan od stolova. Naručio sam Spahhhettoni alla Amatriciana (spageti sa sosom –...