Put u Tipazu

Bilo je lagano jutro. Otišao sam u kupovinu i kupio za doručak keks i vodu, 150 DZD=1 €. Sada sam otišao do autobuske stanice Tafourah. Potrošim nešto vremena tražeći stanicu i autobus za Tipazu. Nađem minibus koji je bio skoro pun i ubrzo smo krenuli, 90 DZD=0,63 €. Ova vožnja je trajala skoro 2 sata.

Put u Tipazu 1

Tipaza je grad poznat po rimskim ruševinama pod zaštitom UNESCO-a i Mauretanskom mauzoleju. Od stanice sam imao dugu šetnju nizbrdo do grada. Bilo je vrijeme za ručak i na putu sam svratio u restoran samo sa lokalnim mušterijama. Naručivanje je bilo pravi izazov, dok ja ne govorim francuski ili arapski, a oni nisu govorili engleski. Ali nekako sam uspio da naručim krem supu, 1/4 grilovanog pileta sa krompirom i pirinčem, sa harissa sosom, francuskim baget kruhom i flašom vode od 2l, 1200 DZD=8,3 €.

Put u Tipazu 2

Prošao luku i ušao na zapadnu stranu ruševina, 120 DZD=0,83 €. Možete slobodno šetati po ruševinama na 3 brda. Ovdje možete pronaći pozorište, mauzolej, baziliku, crkvu, lijep pogled. Grad je bio važan (20.000 stanovnika) sve dok ih Vandali nisu osvojili u 5. vijeku. Malo je teško navigirati tamo, nema mnogo oznaka onoga što vidite tamo, jedan čuvar mi je pomogao da pronađem put. Albert Camus je bio tamo i njemu se odaje počast. Vidio sam nekoliko njemačkih turista i mnogo lokalnih parova.

Put u Tipazu 3

Odatle sam prešao na istočnu lokaciju, 110 DZD=0,76 €, više otvorenog prostora, mnogo grobnica, manje zanimljivo. Sada sam se vratio do stanice, uzbrdo. Na putu sam kupio vodu i slatkiše, 125 DZD=0,85 €. Djevojka mi je u prolazu ponudila salvete jer sam bila ukaljan nakon jela kadaifa.

Put u Tipazu 4

Tu je i Mauretanski mavzolej10 km od grada, ali bi mi trebao taksi i bilo mi je dovoljno hodanja i kamenja za 1 dan.

Put u Tipazu 5

Na autobus sam čekao skoro 1 sat, ovaj put je bio redovan, 110 DZD=0,76 €, 1,5 sat. Bila je gužva kako smo se približavali glavnom gradu. Ponovo hodanje do hotela. Nakon malo odmora pripremam se za posljednji dan u Alžiru. Zaspao sam gledajući TV, probudili su me komarci. Odem na brzu hranu ispred hotela i naručila hamburger za večeru, 200 DZD=1,4 €.