Pariz

Nakon kračeg sna doručkovao sam i obavio sa kupatilom. Sestra me odvela na glavnu autobusnu stanicu u 7 ujutro. Bio je kišan dan. Uzeo sam prijevoz sa GoOpti do Trsta 12,5 €. Stigao sam rano na aerodrom, imao sam 3 sata do leta, pa sam popio Fruc za 2 €, čekao i riješavao sudoku.

trieste airport

Let do Paris Bouvis s Ryanairom bio je 20 €, a let je u 11:20. Dolazak na odredište u 13:15, let nije bio ništa posebno osim lijepog pogled na Alpe. Autobus za Port Maillot bio je 17 €. Bilo je neke gužve oko automata za prodaju karata. Savjetujem vam da odete do automata vani.

Arc de Triumph

U Pariz smo stigli u 15:00. Prva šetnja gradom, vrijeme se pojavilo, prošao sam Arc de Triumph, bila je velika gužva.

paris_burek

Odatle sam otišao do Trocadera, gdje se dobro vidi Eiffelov toranj i tamo pojeo domaći burek.

Pariz 1
Passy cemetery

Posjetio groblje Passy, a odatle do Eiffelovog toranja.

Eifell tower

Kupljeni suveniri 1 €. Champ de Mars je bilo lijepo mjesto za opuštanje.

Champ de Mars

Prošao sam Dome Church i Les Invalides i nastavio do Rodinovog muzeja, ali zakasnio sam.

Dome Church and Les Invalides

Tad sam se odvozao metroom do la Defense 1,7 €.

Pariz 2
la Defense

Pojedem obrok u McDonald’su 5 €.

Pariz 3
McDonald’s

Tamo su bili neki prosjaci, dao sam im nešto novca. Konačno se u 19:00 nađem sa Nicolasom nakon 10 godina. Prvi put sam upoznao njega i Silviju na svom transsibirskom putovanju. Vlakom za 2,5 € preselili smo se u njihov dom u Marly la Roi i od stanice smo pješačili 5 minuta. Za večeru su pripremili domaću pizzu. Bio je to Svjetski kup, pa smo gledali utakmicu u kojoj je Belgija pobijedila sa 2: 1 u SAD-u. Sjajne vijesti jer je Sylvia iz Belgije. Nakon dužeg razgovora otišao sam u krevet u 1 ujutro.